Sunday, January 16, 2011

Istimewanya Hikmah Allah pada aku

Salam buat diri aku tentunya, semoga hari2 yang aku lalui lebih tabah. Kenapa ya? ada beberapa sebab kenapa aku perlu dan mesti merasa tabah.

1. mama n wan - di bumi yang sama tapi dunia yang berbeza..rindu aku pada mereka jika boleh dinilai mungkin semahal belian setinggi angkasa sebesar mentari..fresh oren n 'ampong' hadiah sekarang buat mereka.

2. kerja - kene marah nga supervisor sebab wat salah, well i'm not perfect so what..aku terima..

3. i'm sick - saket n deman lagi..aku pahat dalam hati aku yang sakit adalah tarbiah daripada Allah untuk menguji dan mencuci dosa-dosa aku.

4. cauntermate - Allah hadiahkan aku kawan-kawan baru, mereka mencariakan hati aku, menguji hati aku, tawa mereka menyedarkan aku..

No comments:

Post a Comment